Jdi na obsah Jdi na menu
 

Hezký rok života zadarmo

23. 10. 2008

"Hezký rok života zadarmo" je šikovná reklamní akce rádia Blaník. Posluchači vyhrávají celý měsíc denně jednu denní průměrnou mzdu a na konci pak roční rentu, ve výši průměrné mzdy. Dokážu si představit, že jim to slušně zvedne sledovanost.

Tak uvažuju, jak to aplikovat na zvýšení návštěvnosti blogu. Peníze pro vylosovaný příspěvek, to se mi zrovna posílat nechce... Co takhle noc lásky zdarma :-))?

Klíííd, posbírejte se z pod stolů, omdlelé snad někdo vzkřísí, zvracející gravere ty se taky vzpamatuj, byl to jen fór :-).

 

P.S.: Tak mě napadlo, jak lidi strašně moc touží po té roční rentě jako po vytouženém snu, vždyť tohle mají už splněné všichni důchodci :-). Parádní život, žádné Krylovo "třesu se strachem před přízraky, že ze mě jednou bude taky...důchodce". Dneska se každý třese strachy, aby se toho vůbec dožil :-).

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

pro bdm pusinku

(Jiřina1, 28. 10. 2008 19:43)

souhlasím:-))))

Jessinko,

(pevasa, 27. 10. 2008 22:04)

víš, že na překrucování Bible je založena celá Katolická církev? Na Jehovisty všichni nadávají (zase proto, že je to v módě a jedna paní povídala), ale oni až na pár nesmyslů - dogmat, jsou té Bibli nejblíže.Věř mi, studoval jsem je v jejich literatuře přes 5 let pěkně na "dištanc".Už jsem o tom psal u sebe.Oni jsou dokladem, že v Bibli si může vybrat pro své tvrzení oporu každý. Tím nechci říct, že jsou to špatní lidé.Jsou jen zvláštní.
Pokud bych ještě někdy Bibli četl (mám to 4x za sebou vždy v jiném překladu), budu zase číst sám. Má to tu výhodu, že do textu není vnášen názor učitele, ale jde pouze o Slovo zapsané kdysi před moc léty.Při prvním čtení jsem hledal jinotaje, skryté významy...a při posledním pak rozdíly ve tvrzeních, nesrovnalosti, nesmysly. Lidé, kteří si nechají Bibli vykládat jdou cestou k Víře, já samostudující k ateismu.Je tam moc nesmyslů. To mě ale neodradí od občasného vracení k jednotlivým kapitolám.

Petře,

(Jessie, 27. 10. 2008 20:06)

mušketýry čtu dodnes, pro změnu to zkouším v originále :-).
S tvým postojem přečíst si všechno sám a nedat na předžvýkané informace samozřejmě souhlasím. Jen je to těžké. Kdo dokáže číst Bibli sám? Já na to hledala učitele a málem jsem skončila u Jehovistů :-).

Jessinko,

(pevasa, 27. 10. 2008 19:47)

nevím do kolika let jsi četla ty Mušketýry. "Mladí lidé" jsem myslel ne puberťáky, ale 20- dejme tomu 40 a víc.Každý je mladý jinak dlouho. Na vedlejším tématu jsem Ti psal , že jsem četl i Lenina a Marxe a porovnával jejich slova s činy komunistů, kteří se na ně odvolávali. To snad byla kvalitní politická literatura. Kolik z Vás je četlo? Je to stejné jako u Věřících. Nikdo Bibli nečet a ví o ní vše.Odkud? Někdo mu informace natroubil (říkal pravdu či ne?- to je fuk, jsem líný se přesvědčit a tak hlásám dál kraviny a vydávám je za pravdu) a on bezmezně věří. Stejně jako nynější dav.Přečetl jsem i názory ultra levice i pravice, abych nebyl nucen papouškovat jako ti věřící a měl vlastní názor. Měl bych dotaz: Z čeho ti vaši mladí čerpají vědomosti či informace pro svůj vlastní politický názor??? Většinou ho berou po rodičích, ale to není vlastní názor. Velice se omlouvám, ale nějak mně splynulo téma maturitní otázky a život zdarma...

Jessinko,

(pevasa, 27. 10. 2008 19:30)

...

(Jessie, 27. 10. 2008 19:05)

Jo, prý se dneska už nečte pod lavicí, jako dřív. Jenže co já pamatuju, tak v naší třídě jsem četla pod lavicí jenom já. Takže těžko říct, je to asi opravdu spíš individuální.
Zajímalo by mě, co myslíš tou kvalitní četbou pro mladé, Petře. Já vyrostla na mušketýrech a májovkách. Co se nám mohlo dostat v tehdejší době za poučnou četbu?

re: co rozsoudit?

(bdm, 27. 10. 2008 15:27)

Nebudu soudit, jen co si o tom myslím, jo?
"Mladi věří každé kravině a málo přemýšlí" - jak kdo. Ale pokud obecně a v průměru, tak s tím nesouhlasím.

"Proto nemají vlastní názor" - řekla bych, že mají. A to, že se jejich názor shoduje s názory jinými neznamená, že by to taky nebyl jejich vlastní.

"Je to možná tím, že málo čtou kvalitní a poučnou literaturu." řekla bych, že opravdu málo čtou. (Pokud je tím myšleno to "dobrovolné" čtení. Pokud studují, tak čtou určitě a kvalitní.) Ale určitě mají více těch encyklopedickým znalostí, než jsem měla v jejich věku já. Někdy mi to přijde, jako by v té přemíře informací a znalostí už neměli čas jít nějak do hloubky. Ale to určitě doženou. Protože když u něčeho opravdu do hlöubky chtějí jít, tak jim to jde :-).....a mám z nich radost :-))).

Ratko,

(pevasa, 27. 10. 2008 9:37)

víš ono je to jistě složitější, ale já se snažil vždy , tedy i v mládí, si tvrzení ověřovat.Hodně jsem četl a to hlavně literaturu, která nebyla zrovna tehdy propagovaná, ale nevadil mi ani Marx, Lenin.To mě nutilo udělat si názor vlastní. Když vlezu dnes na net a přečtu si názory mladých na fórech zjistím, že všude stejná slova, stejné formulace, stejná strana děje...Tak nějak se mi jevila doba Hitlerova, Stalinova...Jeden dav, jeden názor a pak bohužel jedna válka...

tim jsi

(ratka, 26. 10. 2008 21:01)

ale neodpovedela.

Uhla jsi jinam:o)

ratko,

(Jessie, 26. 10. 2008 20:49)

odpověděla jsem, mládím to určitě není.

co rozsoudit?

(ratka, 26. 10. 2008 20:41)

Zda plati tohle:
Mladi věří každé kravině a málo přemýšlí.Proto nemají vlastní názor. Je to možná tím, že málo čtou kvalitní a poučnou literaturu.

:-))

(Jessie, 26. 10. 2008 20:38)

Co mám rozsoudit :-))? Věkem to určitě není. Jak říkal Werich, každej blbec, starej, býval kdysi i mladej blbec :-).
Ale s tím čtením, že dneska lidi málo čtou, v tom s Petrem naprosto souhlasím. Ten internet je strašně povrchní, kniha je prostě kniha. Že prý jen brontosauři dneska čtou vytištěné knížky. Jenže i kdyby na internetu byly knížky všechny, tak kdo se nad nimi tak zamyslí, jako když si je čtu hezky v postýlce :-).

tak ja se mladych zastanu

(ratka, 26. 10. 2008 19:59)

zda se mi ze ja jsem v jejich veku byla stejna a mozna o neco blbejsi. A doted si myslim ze jsem to mela z knih :o) Z kvalitni a poucne literatury :o)))

TAkze nazor proti nazoru. A ted babo rad. Jessie, rozsud nas! :o))

Máš pravdu

(pevasa, 26. 10. 2008 19:48)

Jessinko, kolikrát, já starý dědek, nechápu logiku myšlení mladých. Věří každé kravině a málo přemýšlí.Proto nemají vlastní názor. Je to možná tím, že málo čtou kvalitní a poučnou literaturu.V těch krvácích (také jsme je v Rodokapsech četli , ale ne tolik a ne tak drsné) se logice myšlení nenaučí.

ja taky myslela

(ratka, 26. 10. 2008 18:39)

ze se mi to nepovede. Kdyz citim, ze ten druhy to neunese tak hazim vcas zpatecku. Asi spatny odhad nebo co :o))

...

(Jessie, 26. 10. 2008 17:55)

Tak to je pecka :-)). Mně se to ještě nepovedlo, tak se radši preventivně banuju sama. Ale není to ono. Chybí tam to calcium :-).

Jessie

(ratka, 26. 10. 2008 17:08)

co to je zabanovat se sam? To neznam :o) ja k Richardovi chodim na jeho blog rada, ctu si tam jeho uvahy. to muzu. Ale nesmim komentovat. Ani pochvalu nesmim, jakoze se mi to treba libi nebo ze je to zajimave tema. Vubec nic nesmim :o)))

Pevaso, ja tam jsem zabanova jiz nekolik mesicu :o) Od doby co smazal diskusi o nespokojenych manzelstvi, kde jsem ehm napsala co si myslim.

Petře,

(Jessie, 26. 10. 2008 16:14)

důchod je myslím taková životní jistota. I když vedle toho pracuješ, ale už nemusíš. Děláš to, co chceš, jsi svobodný, můžeš se věnovat svým zálibám, žít si :-). Ať žije důchod :-)). A zvlášť dneska, když jsou důchodci ještě relativně mladí a fit (A né že tady bude někdo vypočítávat své nemoce :-)). Duševně mi připadají důchodci dneska mladší, svěžejší a zábavnější, než mnozí třicátníci. Kolikrát tipuju věk autora blogu a jsem úplně vedle :-).

ratko :-)

(Jessie, 26. 10. 2008 16:07)

Neříkej, že jsi zabanovaná, to jsi se zabanovala sama, ne :-)? Já se taky zabanovávám dobrovolně a preventivně, nikam se necpu, když tam nepasuju. Nechápu, když někde někomu píší, aby tam nelezl, a on se tam pořád vnucuje. Jako někteří u Tribuna, u Tarase.

Jinak ta soutěž, já o tom uvažuju jako o dobré reklamě.

Kočky

(pevasa, 26. 10. 2008 15:25)

aby se dalo o něčem diskutovat, je nutné založit téma diskuze hodné.Nemohu třeba diskutovat o účetnictví, protože se jím již 10 let nezabývám a dnešní situace je mi tedy cizí. Zato jak se někdo dotkne mě blízkého tématu důchodci a tím i nemakačenkové, je mi to téma velice blízké....
U sebe píšu to co mi vleze do hlavy a jsem rád, že mně někdo dá občas protiargument k zamyšlení. Nejde mi tedy ani tak o masovou diskuzi, ale o rozumný a nekonfliktní názor na téma a jistě mě zajímá názor druhých.
Ratko, Ty máš ban na Richardovi? Já tam dlouho nebyl, tak ho mám možná jako nevědec taky , ne?
Jani, Ty piš a piš. Vím, že jsi velice pracovitá.
Jinak díky za návštěvy.