Jdi na obsah Jdi na menu
 

K pěti bodům 1234=RadkyB:

ad1. Souhlasím, tazatel musí být upozorněn na to, že by mohl narazit na byrokratickou krávu.

ad2. To máte popletené, Radko, zrovna tak jako ten hospodářský rok :-). DIČ dodavatele není povinnou součástí ani DE, ani účetnictví.

ad3. a. ad4. Pan Jaromír to vysvětlil, všichni, kromě vás, to pochopili :-).

ad5.   Tu pasáž sem cituji: " provozovatel by měl zavést nějaké rozlišení, co je rada v souladu se zákonem a co je jak píšete ne zcela košer (1234)"

Až mě zamrazilo - dáte podnět k monitorování našich příspěvků příslušnými úřady?

***

Vyjádření pana Jaromíra se mi natolik líbí, že si ho sem dávám celé:

Aha. Tazatel poctivě nakoupil zboží od Vietnamce, který mu dal špatný doklad. Dle vašich poctivých rad má tazatel smůlu a vyhodil peníze za zboží jako nedaňový náklad, přestože zboží prokazatelně nakoupil a použil k podnikání. A pokud se pokusí dodatečně svůj nákup nějakým způsobem zlegalizovat, již na něj za rohem čeká bdělý pracovník správce daně, který ho vyškolí na špatném razítku a ještě mu "zpříjemní" život sankcí.

Je podle mne potřeba odlišit poctivé tazatele, kteří měli smůlu a něco zvorali a nevědí si s tím teď rady od nepoctivých, kteří žádný výdaj nikdy neměli a přesto mají v evidenci založeny velmi poctivě vypadající doklady za nákup různých služeb od zcela "seriozních" firem.

Na to, abych někomu napsal, že má smůlu, že za blbost se platí a ať je ještě rád, že po něm nejde berňák, to sem nemusí chodit, to ví i sám :-)
) (Jaromír)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Pomoc

(Vladimír 2, 15. 11. 2007 17:21)

Nechtěla byste pomoci zde:
http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=377697
Váš svérázný přístup k tomuto problému by jistě pomohl (buď k úspěch nebo ..)
Nepomůžete?

pro Zuzík

(Vladimír 2, 14. 11. 2007 10:30)

Jó, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
To neznáte?
Pokud si Jana F. myslí že si může dovolit Fšechno, je na omylu. Jde jenom o to, jak jí to oznámit aby to pochopila.
Pokud ona píše o "sračkách" tak se přeci nebudu zdržovat hledáním k tomu slušných ekvivalentů ...
Ještě bny jí to mohlo urazit a zase by běěěěžela
skuhrat na Estránky.

Vladimíre

(Zuzik, 14. 11. 2007 9:35)

Zato vaše výstupy jsou pořád na stejné, nechutné úrovni

..IČ

(Vladimír 2, 13. 11. 2007 14:06)

V tomto bodě vy píšete o situaci vzniklé z dotazu:
http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=375843
a tam se píše jedině i IČO a DIČ.
Vaše tamní "výstupy" jsou opravdu hodnotné
hlavně z odborného hlediska. Máte velikou naději,
že vás pan Haken brzy zařadí mezioficiální partnery
My, nadšení čtenáři vašich sraček, máme jeno obavu aby to nebylo im memoriam.
Je s podivem, že tak vzdělaná a věkově zkušená neumí pořádně ANI lhát. Až se to alespoň uspokojivě naučíte, zkuste pokračovat a doplňte to o anketu, kdo vám ty lži věří.
Začněte lhaním o tom co je to "výstup z DE či účetnictví" u kterého nejsou potřeba IČa ev. i DIČa.

Klid :-))

(Jana F., 13. 11. 2007 13:42)

Zřejmě vám pouhým nedopatřením uniklo, že zde v tomto bodu není řeč o dokladech, ale o výstupech z DE či účetnictví.

...IČ

(Vladimír 2, 13. 11. 2007 13:28)

== Víte jistě, že i neplátci mají DIČ.==
Děkuji za "uznání" vím a dokonce i to, že i NEpodnikatelé mají DIČ.
Tento skvost ==přesnější by bylo napsat IČ==
jste jistě vymyslela přímo výtrusníkem (pro gravera rusuturem, pro Zuzíka prdelí), což dokazuje, že
ust. §11/1/b z. 563/91 a §13a/1 z. 513/91 je vám hluboce nejen neznámo, ale také hluboce u tohoto "myslícího" orgánu.
Ale jen houšť - o čem jiném než o takovýchto sračkách(=použito z vašeho slovníku na "graverově")byste zde jinak psala.

re: DIČ u neplátce

(Jana F., 13. 11. 2007 12:00)

Máte pravdu, že přesnější by bylo napsat IČ, ale i takhle to platí. Víte jistě, že i neplátci mají DIČ.

DIČ u neplátce

(Vladimír 2, 12. 11. 2007 23:47)

Toto, vámi výše uvedené, jste vymyslela vlastní hlavou nebo jiným orgánem?
==DIČ dodavatele není povinnou součástí ani DE, ani účetnictví.==
Pokud již takto "myslíte" nebo dokonce přemýšlíte
nebylo by dobré k tomu doplnit, že je to platné pouze pro dodavatele = NEplátce DPH?

Třeba....

(bdm, 12. 11. 2007 21:05)

...by mohli začít hned popravovat :-)))))

re: :-)))))))

(Jana F., 12. 11. 2007 20:53)

K tomu možná dojde :-)). Také moderátoři by jistě uvítali rozšíření svých pravomocí :-))).

:-))))))))))))

(bdm, 12. 11. 2007 20:26)

No, jestli by se provozovatel neměl dotyčné dovolit, zda vůbec může provozovat :-)))))). Jo jo, vlastní svět je vlastní svět :-))))))).