Jdi na obsah Jdi na menu
 

http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=262581

Opět typický příklad, jak 1234 přichází se svou špínou do mlýna.

Hezká, věcná, přátelská  diskuze - a do toho najednou 1234 vychrstne svůj nenávistný plivanec... Ale to jen na okraj.

Radko, proč nezkusíte napsat něco sama? Třeba nějaké souvislé praktické pokyny pro poplatníky z hlediska pracovnice FÚ?  Co dělají za zbytečné chyby a čím působí zbytečné potíže sobě i pracovníkům FÚ. Myslím obecně, co se týká dokladů, jednání, přístupu, informací. Jednou jste se tuším zmínila o tom, že je dobré dávat při kontrole co nejmíň věcí navíc, ať si to vyžádají. Tak něco v tom smyslu. Myslím, že by to všichni uvítali.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář